On the Sunday morning ...

...sidewalk wishing, Lord, that I was high.

Kris Kristofferson - Sunday morning coming down

Sitter på jobbet nu. Det är lugnt idag. Ska egentligen inte ha lunch förrän elva. Det är ett par pensionärer som gått bort och några som lagts in på sjukhuset. Så det är lugnare än vanligt. På ett sätt är det skönt i och för sig. Är så jävla trött idag och orkar egentligen inte flänga runt, speciellt inte när det är för snöigt för att cykla. Men det blir lite långtråkigt också. Finns ju inte så mycket mer att göra än att sitta framför datorn och inte ens där finns det ngt mer än typ internet och spindelharpan, som jag för övrigt suger på.

Mamma och dom är på IKEA idag. Hade asgärna velat följa med men jobbar ju som sagt, "ända" till två så. Frågade mamma och vi inte kunde ha åkt igår, lördag, men då hade jag ju omtentan och skulle inte vara klar med den förrän kanske halv tolv och hon ville vara framme vid typ elva-tiden så. Synd, jag älskar IKEA. Hade tänkt handla på mig lite mer. Jag brukar göra så att jag köper för kanske en 150-200 kr varje gång jag är där och då är det typ saker jag kommer behöva sen. Den dagen jag gör min mamma lycklig och flyttar hemifrån. Det är bättre att lägga lite då och då, en hundring är ju inte alltför mycket, istället för att behöva köpa allt på en gång. Hade tänkt satsa på lite kastruller och grytor. Börjar få det mesta. I alla fall, det viktigaste av varje. Men fyra glas räcker ju inte, så när jag har allt, ska köpa några fler tex. Så fortsätter det så. Dom skulle i alla fall handla med ett litet sängbord så jag har något att lägga nya Elle på när jag läst klart. Längtar tills 13:e, då kommer nästa nummer. Måste börja prenumera. Det här funkar ju inte.

Ska hem sen vid två, slappa, plugga och hänga med brorsan. Han har fått mig såld på ytterligare ett progrma, Jericho, det är faktiskt riktigt bra. Åtminstone det lilla jag sett. Så nu när jag svalt alla Heroes-avsnitt så har jag ju något att titta på.

Såg Factorygirl igår, filmen om Andy Warhols musa Edie Sedgwick. Den var bra faktiskt. Tragisk historia och riktigt het sexscen mellan Sienna Miller och Hayden Christensen. Ryktena säger att den är äkta. Mycket möjligt kan jag tycka, annars är det ett under att dom inte skulle råka ha sex på riktigt. Dom är väldigt nakna och väldigt "nära" varann. Om ni förstår vad jag menar. Värd att se i alla fall, var lite svår att hitta  bara för att ladda ner. Fick googla Factorygirl+torrent och då hittade jag den. Kolla språk bara, höll på att få en dubbad tysk version. inte bra.

Ska väl ta mig samman nu, äta min Risifrutti till lunch och jobba lite till. Bara halva dagen kvar nu.

Smell ya later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0