Galen helg hemma

En massa har hänt här hemma. Började fredagen med ett par glas vin på en tueservering med brudarna. Lördagen spenderades med en tur på stan, köpte en massa alkohol och på kvällen festade vi hos Anna. Hamnade sedan på Nöjes men jag insåg att jag var lite för onykter och begav mig hemåt. Hemma satt mamma och Steffe Stor uppe hos grannen och festade hårt. Jag somnade och igår var jag riktigt bakis.

Snackade med Malin om lördagen och Anna, som vi var hos, trillade ganska hårt påväg från krogen och ser nu mera ut som en misshandlad Quasimodo. Stackars kraken. Jävla bartender säger jag. Usch ! Alkohol kan vara himla farligt.

Idag har jag lunchat med brudarna, ska hem till Malin snart och just nu passar jag Gus.

Hoppas ni får en fin kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0