Charlestown

Har ju varit hemma på en snabbvisit. Mkt trevligt. Ligger just nu i min säng och ser på första säsongen av Heroes. Kände att jag ville färska upp minnet nu inför säsong tre som börjar snart. Imorn bär det av till Oslo igen, hatar mitt jobb. Usch, vill verkligen inte tillbaka, iaf inte till jobbet. Imorn blir det utgång iaf, Cheap Monday på Yatzi. Sedan kommer Jullan på onsdag och hälsar på, ska bli himla skoj. Jost ska bjuda med oss på Tusenfryd, hennes jobb har hyrt stället för torsdagkväll ! Åh, jag gläder mig så.


Patrick, Julia, Sofia, jag och bruden Mathilda kvällen innan bröllopet. På Lab i London.
Det har jag visst missat att berätta. Var i London i slutet på min semester för att vara med på Mathildas bröllop. Men jag kan lägga upp fler bilder och berätta i ett annat inlägg en annan dag....


Eargazm: Säkert - Är du fortfarande arg ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0