Väldigt länge sedan...

Så jävla kass är jag på att uppdatera. Skyller lite på att jag glömde kameran i Karlstad sist jag var hemma och är det en månad mellan besöken så är det :b

Men en del har hänt. Har fått befodran och blir första mars assisterande butikschef. Flott va ?!

Shoppat har jag gjort en hel del. Kapade två fina stycken från Fashion against AIDS, Henrik Vibskovs linne och Katherine Hamnetts finfina tee. Både tjejmodellen. Har också shoppat nya skor, ett par vanliga svart stövlar eller ngt från Din Sko, ny väska från DonDonna, vita Converse All Star och en massa mer.


Tänkte göra en liten slideshow imorn på allt jag shoppat under veckan jag varit hemma. Lite får ni se i dagesn outfit.


Ska bli bättre på att uppdatera, jag lovar !


Love you for understanding... Nu blir det Ankan och en massa dans !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0