Acne does it again

Acne har de senaste åren höjts till skyarna för sina kollektioner både för killar och tjejer, framför allt deras jeans. Dom finns represnterade över hela världen och även Hollywood älskar det svenska märket vars minimalism och stilrenhet har tagit över svenska folkets hjärtan och rumpor. Men Acne Jeans gör inte bara jeans. Våren kollektioner är starka och hade jag varit precis sådär snuskigt rik som man önskar att man vore så hade jag inte tvekat på någon av dessa.

    
600 - 500 - 600 - 800 - 1100 kr

Långa linnen, slappa t-shirtat och djupa ryggringningar gör dessa plagg helt rätt.

Bilder från Acne.

Kommentarer
Postat av: ANNA

hejhej! nu har vu ju typ værsta kontakten hær.. ær kim den norska gutten eller vad?
jaa jag vet jag ær dålig.. men det ær bara det att det inte ær så roligt att gå ut med bara ivve.. då kan vi ju lika gærna vara hemma tycker jag.. men jag kanske får smak før det hela efter att du har varit hær.. och blir rena rama party galningen..=) jag har så fruktansvært tråkigt.. Thomas ær en tørrbolle i dag och har inte någon som helst lust att stå och mså tjattra med mig .. nu nær jag har.. . ahhii hørde du att linn kanske ska flytta hit efter sommaren.. JAAAY! hade så bra min væn så ses vi snart=) puss

2007-04-09 @ 13:16:48
Postat av: Victoria

ÅHÅÅÅÅ, ja, Acne rockar. Stenhårt! Planerar att införskaffa deras grå linne för 450 kr. men dte är som du antyder - dyrt. ^^

2007-04-09 @ 20:45:28
URL: http://svartvitlila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0