Back in town

Ja det finns inte mycket mer att skylla på än att mitt dåliga bloggande beror på en semester i de norska fjällen utan internettillgång och efter hemkomst så har jag festat konstant. Dåligt, men vad gör an när en av ens äldsta och bästa vänner är hemma från London över påsk och vi inte har setts sen i november. Hmm.

Men bättring ska det bli. Dagen tillbringas framför kanske en av de bästa serier jag sett, och jag är också förmodligen den enda som sett den förutom min mamma. Den heter Drömmarnas tid och gick på SVT1 för kanske ett par år sedan. Måste säga att  SVT gjorde bort sig med tanke på sändingstider, första säsongen visades rutn 23.45 åndagkvällar och säsong 2 16.30 typ på söndagar. Inte dom hetaste tiderna man kollar på tv. Därför var det många som missade denna underbara serie som utspelar sig i USA på 60-talet och handlar om en familj och deras liv. Mycket bra, inte bara musikmässigt utan också handlingen.

Tyvärr så bestämde sig SVT att inte köpa in säsong 3 och jag har letat mig galen efter den över hela nätet, framtill förra fredagen då jag äntligen hittade den ! Tror ni jag blev glad... Åh, har strecksett kanske en tio avsnitt nu på morgonen och jag komer sakna det när det tar slut. Inte många avsnitt kvar nu tyvärr.

Men GLAD PÅSK DÅ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0