Flawless

That's me ! Nej, men jag lämnade in och förklarade mina kompletteringsuppgifter i Matte E and guess what ? Jag klarade mig. Så jävla skönt ( ursäkta språket ) ! Helt galet, nu ska jag bara sätta mig med den där satans kemihemtentan och förstå vad jag räknat ut, hmm... Låter som det kommer bi knasigt men what the hell !

Har slappat lite framför första säsongen med Vänner, ska slänga i mig en frukt eller något sen blir det en liten tripp till lasarettet och hålla morfar sällskap. Måste ta vara på sina nära och kära, vet aldrig när dom försvinner från en...

Ska ta det lugnt nu hela helgen, förutom hemtentan och jobbet på lördagkväll. Ser fram emot nästa helg dock. Då bär det av till Köpenhamn, a.k.a KBH och hälsa på min lilla mask Anna Jost. Det ska bli riktigt trevligt. Se på hennes och Ivves nya lägenhet och hänga på hennes jobb, gå på krogen och utnyttja fri bar till fullo ! Trevlig shopping, även om jag inte har så mycket cash att spendera. Längtar bara till det bautastora H&M på Ströget. Det är ta mig fan min dröm, helt crazy.

Nä nu era fuckfaces. Nu orkar jag inte mer.


London baby,

Kommentarer
Postat av: carolina

Du ska se att det ordnar sig. Hälsa från mig! Blir en lugn helg med andra ord?

2007-04-13 @ 17:50:58
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: Malin

LONDON baby :D haha!

2007-04-14 @ 10:45:51
URL: http://www.malinlu.blogg.se
Postat av: Malin

Vart är din dagens då? ;)

2007-04-14 @ 10:48:13
URL: http://www.malinlu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0