Jobbar

Det är jävligt lugnt idag, nästan för lugnt. Hade bara sju besök mellan 16:00 och 18:30 och nu har jag varit på sex utav dom. Det sjunde ska jag ta snart men han vill inte ha hjälp förrän vid 18-tiden så det får vänta lite. Så nu sitter jag själv här i lokalen framför MSN och här framför bloggen. Inte bra...

Var ute igår. Eller ute och ute. Emma ringde och frågade om jag hade lust att hänga med och kolla på en modevisning som en tjej på hennes jobb ordnade i projektarbete på Arena, en nattklubb här i Karlstad. Och fan vi stod ju på listan och gratis är gott så jag sa ja. Hade tur sen med garderoben för det var Sabah som stod så den fick jag gratis också. Sen så bjöd Emma på drickat, även om jag var tråkig och höll mig till en Fanta.

Emma däremot höll sig till öl och shoten Rock N' Roll ( hälften Jack Daniels, hälften Sambucca ) så hon var full som en kastrull. Haha, fast på ett bra/roligt sätt. Love you !

Modevisningen visade killkläder från Bertoni och tjejkläder från Lilla Ego med bla. Minimarket och Jojo&Milou. Sedan visade dom också badmode från Dykmagasinet. En bra show med bra koreografi, för att vara amatörmässigt, och roliga modeller. Det var helt enkelt skoj. Och en massa folk, bla. alla "coola" killar ur Tingvalla-trean som hejade på deras kompisar på catwalken. Det blev en del skrik...

Arena a.k.a partyparadise är i en klass för sig. En riktig köttmarknad är vad det är. Vi stod igår, jag och Emma, och kollar ner på stora dansgolvet. Där står en tjej och råhånglar med en kille, vi kan kalla honom nr. Sen kommer hans kompis, kille nr 2. Tjejen vänder sig om och hånglar med nr 2 medan nr 1 står och tafsar på henne. Hon växlar mellan nr 1 och 2. Sedan kommer kille nr 3 som hon hånglar med medan nr 1 står och smeker hennes röv. Kille nr 3 går och tjejen träffar en tjejkompis dom ställer sig och dansar mot varandra med kille nr 1 och 2 bakom sig. Tjejen böjwer sig förbi sin kompis och hånglar med killen bakom henne för att sedan böja sig bak och hångla med killen som dansar bakom henne själv. Tjejen och kompisen lämnar sedan dansgolvet och påväg därifrån möter hon kille nr 3 som hon hånglar med igen.

Nu har det gått kanske tjugo minuter sen vi sett henne och vi står nu och dansar på det lilla dansgolvet. Då ser vi henne stå och hångla med kille nr 4, ja nr 4 ! Nu börjar jag bli orolig för tjejen. Det är uppenbart att hon är aspackad och att killarna utnyttjar detta till max. Svin ! Vi går iväg ett tag och kommer sedan tillbaka till stora dansgolvet där modevisningen snart ska ske. Där står tjejen igen vid catwalken tillsammans med kille nr 3 och kille nr 5... Medan hon hånglar upp kille nr 3 står kille nr 5 och gräver henne mellan benen utanpå tightsen. Jag trodde helt ärligt att jag skulle dö. Hon vänder sig om och hånglar med kille nr 5. Vid detta läge var jag riktigt nära att gå fram och säga till henne att dom bara utnyttjar situationen. Dom vände ju typ på henne och turades om att hångla upp henne medan den andra och den tredje stod och tafsade på henne.

Man måste se upp med det där i fyllan när man är tjej. Det är jävligt lätt att man blir utnyttjad, jag säger bara det...

Kommentarer
Postat av: Carolina

hihi tack :) Åh men vad roligt, varför tog du inte med mig? Du jag har funderat på en sak.. men jag måste fundera lite till sen måste jag prata med dig :D blir du nyfiken? ;)

2007-04-14 @ 22:23:42
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0