Nian&fylla

Ja, invigningen var bra. Resultatet av kvällen blev en aning för mycket alkohol och en kväll på Ankan. Men det var trevligt, även om dagen efter inte var det. Usch, hatar att vara bakfull.

Hamnade nere på stan trots min sega kropp. Skulle luncha med mamma, jag kollade på när hon åt ocgh tog med min kycklingsallad hem. Sedan blev det en tripp på stan med Carolina där vi tillslut hamnade på nya Ballroom, en mycket bra affär med de flesta utmärkta svenska märkena och lite till. Efter att ha provat jeans i typ en evighet
(läs 30 min) så bestämde sig Carro för ett par mörkblåa tvättade Julian Red jeans, stuprör givetvis. Satt som ett smäck. Tyvärr hade tjejen glömt kortet hemma så de får väl inhandlas under veckan. Synd baby.

Igår var det 20-årskalas som vankades. Sofia, en klasskompis från gymnasie som fortfarande hängs med hade fyllt år och det skulle firas. Hon hade lånat (?) Barbros brygga, ett litet fik/bar/resturang i inre hamn och där tillbringades kvällen med en massa god mat, efterrätt och dryck. Jag var ju som sagt lite tagen efter torsdagens bravader så jag chillade lite med alkoholen. Bild på outfit kommer så fort mitt kamerabatteri är laddat.

Dagen bjuder på en lunch med Emma, flytt med Sandra och så kanske ett häng med Oslograbbarna som är hemma och festar. Det låter fint det !

Kommentarer
Postat av: Carolina

Yeah, tråkigt med kortet men då har jag fått lite extra tid att tänka på jeansen och jag vill ha dem :D Kul igår? :)

2007-04-28 @ 13:37:09
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0