Resultat av shopping i KBH

Det blev inte så myket för min plånbok var inte så tjock men det resulterade i en klänning som hängde alldeles ensam kvar på H&M trend och i precis min storlek...

image227

Bilden gör den inte riktigt rättvisa, iallafall inte färgmässigt. Är lite mer lilablå och ska absolut strykas innan användning. Denna gick på 349 danska kroner så i svenska pengar gick den på ca 440 kr. Helt okej, och jag har inte sett den hos någon annan eller på H&M så jag är mycket nöjd.

Måste packa upp nu, har tvättid imorgon och det är hög tid att tvätta, speciellt då danskarna röker över allt. Usch ! Mer om helgen kommen när jag är lite rikare med tid. Kram !

Kommentarer
Postat av: Victoria

Aaasfin klänning. Färgen är fräsch! Jag önskar att även jag passade i den modellen. :(

2007-04-23 @ 20:53:09
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: Anonym

fin

2007-04-23 @ 23:06:52
URL: http://StylebyLise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0