Saw II

Ja, igår avnjöt jag och Malin filmen Saw II, lite efter alla andra men what you gonna do ? Den var bra, riktigt läskig även om den vid vissa tillfällen var lite förutsägbar men är inte alla filmer det ? Den bjöd på en stor portion blod, psykiska mindgames och en hel del läskiga inslag. Helt klart en okej film.

Jag själv tycker att psykologiska filmer är läskigast. Inte för att jag inte blir rädd för spöken som dyker upp hej vilt och läskiga supermördare som uppstår från de döda. Men de filmer med övetnaturligt tjafs är bara läskiga för stunden. Det är de psykologiska filmerna som sitter kvar, gräver sig in i en hjärn and fucks up your mind. an bara väbtar på att den där likka gubben med de konstiga röda kinderna ska komma cyklandes på en trehjuling ur källarens mörkaste hörn. Scary !

Men over all så var Saw II en bra film. Nu ska jag bara ta mig samman och våga se Saw III...

image212
When the time's not on your side...

Kommentarer
Postat av: Anna

Dom första skavde lite på min fot också, men jag är van, det gör nästan alla skor. Snart så har jag tänjt ut dom =P Jajjemen, skopunkten is the shit!!

2007-04-11 @ 15:03:52
URL: http://annimoll.blogg.se
Postat av: Carolina

usch hatar den första filmen.. sjukt bra men gud vad jag mådde dåligt efter att ha sett den. Hindrade mig iofs inte från att se den en gång till :D man kanske skulle ta och våga sig på tvåan!?

2007-04-11 @ 20:34:38
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0