Sista dagen

Yes, är inne på den 12:e lediga dagen irad från skolan. Eller ledig och ledig. Förra veckans måndag, tisdag, onsdag skulle jag varit i skolan men det blev ju som sagt Trysil i stället så jag har haft en massa ledigt nu. Det känns riktigt tungt att behöva gå tillbaka. Jag måste säga att jag har tröttnat riktigt hårt... Tråkigt as hell.

Det har bara blivit tyngre efter ledigheten och att Julia varit hemma. Nu känns det helt sjukt att gå tillbaka till tråkiga skolan. Oh nej, det är inte så långt kvar men 13 år med skola irad blir lite mycket faktiskt. Men ja får härda ut detta sista veckor. Det jobbigaste är att vi håller på med det tråkigaste nu. Fysik, Kemi och Biologi, alla B-kurserna. Inte roligt. Glad att jag är klar med Matte E nu iallafall. Ska bara göra några uppgifter idag och lämna in, sedan är det slut. Suck !

Ja, men sista dagen ska avnjutas med en välförtjänt hårtvätt, några matteuppgifter och lite filmtittande. Jag börjar nästan gråta när jag tänker på att jag måste släpa mig upp till skolan imornbitti...

image208

INTE helt okej !

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack! Ja, jag hade svinkul ända tills ni stack men som tur var så hittade jag martin. Sj då?

2007-04-10 @ 12:47:48
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0