Sjukan

Sorry för ett oengagerat bloggande idag men första delen av dagens tillbringades i skolan där jag satte hela min klass på att försöka lösa mina kompletteringsuppgifter i Matte E. Ingen klarade dom utan efter typ 100 timmar så knåpade vi ihop lite olika uträkningar och tror vi fick rätt. Ska bara fatta vad som står så jag kan lämna in det imorn med förklaring.

Under dagen var det också någon sorts mässa på skolan, Hotspot, med massa företag som ville att dom som läser något riktigt, alltså inte jag, ska prata lite med dom och söka jobb typ. Jag såg det som en mycket ypperlig chans att snika till mig godis och massa pryls och eftersom gratis är godast så blev det en hel del. Ulrika i min klass som inte vågade ta så mycket kollade storögt på mig när jag tömde ut typ två kila karameller på bordet. Men hon åt och var glad.

Andra delen av dagen har spenderats på intensiven på Karlstad lasarett ( ja jag gillar det ordet ) där min mormor vårdas för koldioxidförgiftning orsakad av för fet mage... Hmm. Ja hemskt var det och just nu sitter jag och har ångest över allt. Bajs ! Vi hoppas och ber för att allt blir bra, det måste det bli... Både för min skull, mammas och mosters skull men framförallt morfars. Älskar er, över allt annat. Skulle inte klarat en dag utan er.

Min morfar ska någongång när jag orkar tillägnas ett helt inlägg om hans mornar med frukost på sängen. Vilken karl ! That's my guy !


Kommentarer
Postat av: Carolina

oj, hoppas hon repar sig!

2007-04-12 @ 23:06:38
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: Prebentirill

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2009-07-23 @ 09:47:55
URL: http://prebentirill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0