Stockholm Fashion Week

Ja det har väl ingen missat att SFW har dragit igång och är redan inne på tredje dagen. Skulle dödat för att vara där men vi små människor för nöja oss med att se på bilder och höra kritiken. Åh, vad jag skulle velat se Fifth Avenue Shoe Repair och Cheap Monday idag. Stylein igår hade inte heller varit fel, absolut inte efter att jag läst att kollektionen var lite mer än vad hon brukar göra. Mer lack och skinn och mindre siden och spets. Precis så som jag vill ha det.

Snygga Alexandra åkte idag för att gå visningen för Acne Jeans, tror jag det var, ikväll. Åh, packa ner mig i väskan och låt mig följa med var min önskan men jobb och annat kom i mellan. Attans !
  
 Ser ni signaturminen :b ?!

Kommentarer
Postat av: Viljaralida

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2008-12-08 @ 15:31:51
URL: http://viljaralida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0