Dagens skörd

Var nere på stan idag, måste sluta shoppa nu ! Men som Carola säger, vad ska man annars ha pengar till ? Fyndade en hel del. Riktigt bra saker. Satt på bussen till skolan imorse och läste i Metro om Whyreds visning på Modeveckan igår där dom visade ett par ljusgråa metallictights. Sjävlklart blev jag kär men Whyred är svårt att få tag i när man bor Karlstad och jag visste att det fanns ett par glansigt svarta på Monki. Så dit bar det iväg och vad fanns inte om inte ljusgrått och grått om inte ett par metallictights ! Snacka om tur. Blev dom mörkgrå för dom glänste ännu mer :D Kanske blir ett pr ljusa också, mitt ha-begär är inte mättat.  Köpte en till oversize t-shirt från Gina Tricot men jag tänkte sy på en spetskant i nederkant så det blir lite roligare.

Tightsen på bild
image58

Karlstad har ju fått en guldgruva i nyöppnade Annas vintagestore, Västra torggatan, innergården vid Peak Performance. En riktig pärla. Fyndade en urgullig brosch och en väääääldigt fin väska. Lite Hermes Birkin/ Mulberrys Bayswater. Perfekt ! 40:-för broschen och 470:- för väskan. Mycket annat fint också, allt är handplockat från USA och UK. Gå dit !

image59

image60

Jag bara älskar secondhand. Imorgon blir det att bege sig till Lilla ego, för där finns en grårutig Minimarket-jacka som det bara står mitt namn på. Just so you know.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Oj den var väldigt lik kellyväskan också... jag funderar på att köpa chloe edith kopian på indiska, vad tror du om det?
gud vad mycket inlägg du får av mig idag :D puss!

2007-02-17 @ 09:46:36
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0