One tree fucking hill

Jag säger bara herregud, HERREGUD ! Hur i helvete ska jag kunna vänta en hel jävla vecka på nästa avsnitt. Nej, så här funkar det inte, det är inte helt okej ! Jag dör jag dör jag dör. Alltså, ni som följer det, se avsnitt 15 säsong fyra och dö. Och för er andra, SE OTH ! Helt ärligt, nej det här händer inte ! Jag vet, jag måste skaffa mig ett liv. Men egentligen varför, när deras är så mycket roligare :b ?

Nej, denna dagen är inte helt okej. Hade fysik hela förmiddagen och matte hela eftermiddagen. Lägg ens fysik och matte på en heldag och lägg en matte som sista lektion. Ser det ut som jag kan koncentrera mig ? Nej.

Har fysik tenta på måndag också, och det kommer gå SÅ bra. Inte. Men men, orka bry när tv finns ? Nej nu blir det till att styra tvätten, se på Lost och Jericho, båda nya avsnitt. Sedan Terrores.

Eargazm: The Hellacopters - Rainy day revisated

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0