It's a beautiful day

Vaknar lite lagomt sliten efter en lite lagomt seg utekväll so avslutades på milkshake på BK (Burger King). Först blev jag lite arg, för tjejen i kassan sa att jordgubbssmaken var slut och det är inte första gången jag varit med om det på BK. Tänkte att det bara fanns vanilj och choklad och inget av det är någon favorit men så säger hon ytterligare en smak, nämligen banan. Och för er som känner mig, om än bara lite, vet att jag är helt såld på banan. Lätt bästa frukten ever ! Så jag slog till på en mellan bananmilkshake som dessutom levde upp till mina förhoppningar. Jag hoppas inte detta bara är typ säsongensmak för DAMN, vad god den var ! Rekomenderas stark alltså.

image154


Det blev iallafall en start hemma hos Sofia med lite öl och försök till hockey. Nu är jag glad att vi aldrig hittade 9:an för ärligt Färjestad ! Det här med att förlora, dessutom hemma, är INTE helt okej. Tog sedan ussen in till stan och sedan fick vi sätta Louise i en taxi hem för hon var inte riktigt med i spelet.En sväng upp biljardnian och sedan avslutades kvällen på Casanova med sodavatten. Tvungen att ta det lugnt eftersom jag måste plugga idag.

Tack mormor också för dom 212 enkronorna jag fick som tack för hjälpen !

Kommentarer
Postat av: Carolina

Trevlig igår då? :)

2007-03-24 @ 10:21:21
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: Niklastanja

Your website is extremely interesting

2009-05-27 @ 10:37:41
URL: http://niklastanja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0