No life

Yes. that's me. Sitter på jobbet en fredagkväll som denna då hela Karlstad har invaderats av studenter från hela Sverige som deltar i Studentiaden, aka Student-SM i idrott. Yes, så är det. Jag missar alla heta idrottskillar för jobbets, framförallt pengarnas, skull. Ni kanske tänker, hon kan gå ut imorn men icke ! Ska nämligen jobba imorn kväll också och ännu värre är att jag dessutom måste släpa mig upp ur sängen halv sju på söndagmorgon för att gå till jobbet. IGEN !

pengar pengar pengar pengar pengar (försöker bara pränta in anledningen till detta...)

Herregud, och när ni tänker: hon har ju tid före/efter jobbet att göra något kul och träffa folk. Men nej, jag har faktiskt en jävla FYSIK B-tenta att plugga till och som äger rum på onsdag. Därmed måste all min lediga tid tillbringas till att räkna en massa fysik för annars blir det ytterligare en tente och nej, det orkar jag inte ! Ska ha mina lediga veckor innan helvetet börjar, förlåt skrev fel, menade sommaren.

Eargazm: Kent - Socker ,tillägnad Anna Jost

"Kvinna försvann igår kväll efter att ha skrivit ett brev till sina nära och kära: Hej då, nu far jag till jag-dör-av-tråkighet-ön och kommer nog aldrig igen... Om jag inte får ledigt till Roskilde och till Stones. Live in Peace ! Man befarar nu att kvinnan är spårlöst försvunnen och man tänkte sända ut ett searchteam men familjen tyckte det var onödigt. Polisen säger att det inte finns så mycket mer att göra än att lägga ner fallet. Dom tackar men avböjer alla tips allmänheten kan tänkas ha och vill att familjens önskan ska respekteras."

Kommentarer
Postat av: Felicia&Josephine

Hejsan, vi skulle bli glada om du tog en titt på våran blogg!
Kram

2007-05-18 @ 18:34:01
URL: http://modeochvariationer.blogg.se
Postat av: carolina

Hörru, cheer up mate! :)

2007-05-18 @ 22:39:55
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: Miodiolive

I love this page.

2008-05-14 @ 09:12:28
URL: http://miodiolive.spaces.live.com/
Postat av: Reidarnelly

very intersting site ..congratulation..

2009-03-13 @ 08:48:09
URL: http://reidarnelly.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0