Inspiration

Shit, satt och kollade igenom gamla outfitbilder och jag måste säga att jag tappat stinget lite grann. Men efter att ha sett vilken fantasi jag hade förut så måste jag ju erkänna att jag har en himla massa fint som ligger bortglömt i garderoben. Detta måste det bli ändring på. Måste sluta gå runt i samma paltor för att det är skönt och lätt.

Kvällen har spenderats hos Malin med lite mys och film. Såg I know who killed me med Lindsay Lohan och jag känner att jag kunde ha levt utan att ha sett den filmen. Synd, den var fint filmad. Nu ska jag lägga en inpacking, fixa naglarna och sova skönt. Imorn blir det som det blir.

Är så glad i dere !

Kommentarer
Postat av: Conradmariann

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2008-12-03 @ 20:51:51
URL: http://conradmariann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0