Inspiration

Shit, hösten är verkligen min tid på året. Man får klä sig snyggt och påklätt med en massa fina lager, så mkt nya fina möjligheter. Känner mig sugen på att göra llt möjligt och bara ta tag i saker. Som bloggen, lovar att jag ska bli en himla mkt bättre bloggare. Skriva en massa fina inlägg och ta en massa kort. Och bara må. Jobbar som vanligt en massa men just nu har jag nog en bra period.

Kanske beror det på färgerna. Vet inte. Men jag gillar hösten. Strunt samma att jag byter om till min asfula uniform på jobbet. Jag kan vara snygg dit och hem. Wow.

Köpte förresten ett par nya boots/stövlar på Din Sko precis innan jag drog hem till Sverige. Vanliga svarta "skinn"-stövlar med liten men stabil träklack. Kände iofs att det var något som fattades med dom men dom dög. Så kom jag hem, rotade lite i min mors garderob och hittade hennes gamla spännen till cowboybootsen. Så dom sitter numera på mina stövlar och damn, det blev riktigt bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0