GOD JUL


Julhälsning från finaste Bodil och brorsonen grisen Gus


Nu är julen över och trots att jag till större del beter mig som Grinchen och brukar vara antijul så hade jag det riktigt trevligt. Speciellt om man jämför med förra året. Julstämningen var fin, bara lite bråk och en hel del bra paket. Däribland en liten termos från bror som kommer vara fylld med kaffe till föreläsningarna. Och presentkort på SODA så jag kan gå och få en frisör att hjälpa mig med mitt hår som bara faller av.

Nu blir det snart lite julmatsrester med Louise. Sedan kommer Josten också hit så styr vi upp en fördrink (läs: öl direkt ur flaskan) och göra oss iordning. Ikväll blir det en helkväll med gamla gänget och jag går mot mängden klädd i en himla massa blått och något rosa. Styr en pic någon dag.

Absolut inte en happy xmas eller ett merry new year.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0