Painted blue


Vi har ju varit många som trånat efter först Alexander Wangs skinnjacka som i alla fall jag trodde även var i jeans. Sen kom Acnes lilla nummer och man började fundera på om man skulle ta sig råd...

Sen så gjorde Caroline en himla rolig grej. Att hon har sjukt snygg stil visste vi redan, att hon dessutom är händig och inovativ var en rolig överraskning. Men, är det creditcrunch så är det. Jag hade nog valt grönt istället för turkost. Mer min grej. Men hon gör det grymt snyggt.

Så alla som har en gammal MC-jacka som bara hänger och slänger. Måla lite och den är som ny. Annars har H&M Divided en billig en för 500-lappen. Ganska lagom. Är nog inte helt fel att måla på en jeansjacka heller, även den i MC-modell. Själv lämnade jag tillbaka min från H&M, kändes inte helt 100.

Ser dessutom att jag typat skinnjacka fel, orka ändra ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0