Filt funnen

Om det är någon som kommer ihåg att jag tjatade om att en filt försvann från mammas lägenhet i vad vi trodde var fyllan och villan på juldagen så får vi nu, äntligen, ett svar. Slog upp mitt speedy tent som jag fick i julklapp idag. Det ska ju med till Putteiparken och jag ville träna lite på att fälla ihop det. Kastade ut det, öppnade upp det och vad låg i ett hörn av tältet om inte den förbannade filten ?!

Testade ju tältet på julafton och myste lite där inne ett tag. Lämnade det uppe och när vi sedan packade ihop det missade jag filten och tänkte väl sedan att det såg lite tjockare ut för att det blivit uppackat. Men icke.

Men slutet gott, allting gott. Filten är hemma i soffan och jag kan kanske få ha fest hemma igen.

Fint det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0