Koriander och lite GBG

Hade en grym utekväll i onsdags. Kunde inte varit bättre. Har dock lärt mig att komma i tid till Koriander, kön var inte att leka med alltså. Men tog mig in och dansade som en toka sista timmer. Precis som det ska vara.

Drog fram och tillbaka till Götet igår för att kolla på lyan också. Vad kan man säga ? Ledset hus och minst lika ledsen lägenhet. Men det är grymt stor och tokbillig. Så vi tar den, slänger lite vit färg på väggarna och myser till det. Det får duga helt enkelt.

Nu ska jag packa för att sticka till Stockholms skärdgård över helgen för att hälsa på lite släkt och vänner. Åker med mamma och Steffe stor så jag ska mysa upp mig med täcke, kudde och bok i baksätet. Blir fint det.

Take care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0