Sunny days and sleepy nights

Ja ni. Dalig uppdatering har jag fatt hora. Men jag ser det som att jag har viktigare saker att gora. Som att ligga pa soffan hela sondagen. Parkhang blev aldrig av trots himla fint vader. Bleka jag borjar angra mig men soffan var bra, the Big Bang Theory annu battre och fotbadet bast.

Blev en massa drinkar och sen ABC i lordags. Himla kul. Jobbade mandag, tog en drink efter jobbet och rokade hamna pa Viper som var so fullt med folk att det kandes som att sta langst fram pa Snoop pa Hultan. Gick hem efter 30 min. Fin sommarljummen promenad hem, stannade och hade ett fint samtal med en stammis fran jobbet som har hamburgerhaket en bit ner pa gatan.

Jobbade igar igen. Jobb jobb jobb. Satt i solen och laste ut min bok A big boy did it and ran away av Glasgowforfattaren Christopher Brookmyre efter skiftet. Verkligen lasvard. Sedan blev det ett par ol hos grabbarna som hade utflyttningsfest. Nivan pa festen fick mig att kanna mig 15 igen pa husfest, speciellt nar strommen gick och polisen kom. Hamnade pa Kushion men fick snart leda hem en liten overforfriskad Helena. FIn hon.

Idag jobb igen, sen krangla med hyresvard. Sen kvalitetstid med Layla och kanske Helena. Sue har lamnat oss idag ocksa, stuckit for sommaren, forsvunnit helt. Packade ryggsacken och stack till staterna for att jobba pa ett all girl scout camp. Mitt i skogen. Talt i tio veckor. Det ar mod det.

Aterkommer imorn med bildbevis. Fina ni.

Helena drar om en vecka. Sjalv har jag tre veckor och tre dagar till nedkomst. Anteckna.

Kommentarer
Postat av: mami

Himmel! Tror det blir bra att du kommer hem till Sverige. Vilket festande!!!!!

2009-06-05 @ 10:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0