Rika jävla människor

Var ni tvungna att lägga första budet på över 100 000 mer än utgångspris ? Var nästa person tvungen att höja med ytterligare 50 000 ?! Jag vill också vara rik. Vinna på triss, ärva en jävla massa pengar. Inte fan vet jag. Ge mig ! Vara världens största bloggare ! Ha. Jag dör. Vad har jag att vara glad för ? När ska jag ha flyt här i livet ? Aldrig, tydligen. Skulle vilja ringa upp ägarna och vädja till deras samvete. Pengar är inte allt. En liten flickas glädja väger tyngre ! Kom igen nu. Jag skulle vara er evigt skylig. Kan jag sälja min själ till djävulen ? Hörru, vad får jag för den ? Mitt livs lägenhet, mot tio år av mitt liv ? Duger det !?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0