Tröttsamt

Dessa rutiga skjortor i rött och svart ... Bild

Jag måste säga att jag börjar tröttna. Inget ont mot Mini men seriöst. Har vi inte sett dessa rutiga skjortor och handsmycken i oändlighet nu ? Blir så tråkigt när variationen är lika med noll. Jag är inte sen med att erkänna att jag gärna följer trender. Och att jag länge lustläste en massa modebloggar. Men nu är det inte många mer än Michaela Forni, för hon verkar vara en så himla rar tjej, och Amanda Berg, såklart hon är ju göteborgare, som jag orkar med att läsa. Noll inspiration. Jag vill se något nytt, och inte samma plagg hos varenda bloggare. Vore så sjukt intressant men något orginellt för en gångs skull.
Sjukt shoppingsugen BTW.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0