Bullbak med Beeeee

Nu är jag lycklig, med frysen full med bullar


Nu har kvällen spenderats i klasskamraten Beas kök med en massa bullbak. Vi slog på stort och bakade en sats var, ca 35 bullar var alltså. Fantastiskt goda och efter kalasande på deg under bullbaket och supergoda bullar efteråt så mår jag lite lätt illa.
Avslutade kvällen med extremt mycket flyt. Även om avstånden och åktiden är så lång här i Götet, så är det sällan det är bra tajmat mellan vagnar, speciellt inte när du ska hem på kvällen. Så givetvis var det 13 minuter kvar till vagnen hem gick vid mitt byte. Men man får inte vara dum, hoppade på första bästa buss till Korsvägen och precis när jag klivit av glider min buss in. Så istället för att vänta en kvart på vagnen för att behöva gå 6 minuter hem sen, kunde jag hoppa på bussen direkt och dessutom komma närmare.
The luck is on my side (peppar, peppar ...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0