Colours

Torsdagen såg först ut att bli en seg hemmakväll dolandes med det sista inför julen, paketinslagning och julbak. Franförallt ta sova igen den sömn kemitentan i måndags stal från en. Men sugeT finns alltid där, som en drog, så efter ett ett samtal med partypinglan Carola var kvällen bokad. Här skulle det festas !

Men först var man ju tvungen att inhandla kvällens outfit, för blekar och tråkigare har min garderob aldrig varit. Kan bero på min benägenhet att använda kläder en gång och sen tröttna, fast bara kanske. Så det slutade med en lila klänning och en svart. Snabbt blev den lila klänningen utnämnd till kvällens partyblåsa och ett fett guldarmband var en självklarhet.

    
             

Sedan blev det ett break i julklappsshoppingen på arenas restaurang med mamma och deras supergoda BBG-burger, givet med en stor stark. Efter detta blev det hem, på med kläder, på med sminket för att sedan möta upp Carola på Casanova. Asmir blandade ihop en given Jost-specialare, lika delar Bacari, Malibue, Smirnoff vodka och mjölk.

Efter en sisådär tre drinkar bar det av till Ankan, det enda som var öppet för kvällen, vilket märktes både på kön och mängden människor där inne. Bra folk, många man kände, med framförallt var bästa att träffa dom som man saknat så länge. Skönt att se er. Kvällen blev iaf lyckad med en massa schysst musik och Smirnoff Ice på extra pris. En jääävligt lyckad helkväll med andra ord.

Men bäst av allt var BK. Det var längesen jag skrattat så mycket så jag både fått ont i magen och börjat gråta. Carola, du är så skööön !


Förresten, jag är arg nu :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0