20 år och filmfest

Som sagt så slog jag och Louise till på stort och hade kalas för hela slanten i lördags hemma hos mig. temat för kvällen var filmkaraktär och de flesta körde hårt på utstyrsel. Själv sydde jag mig en finfin lackklänning och var catwomen. Kvällen bjöd på mycket och det var riktigt roligt fram tills de sista gästerna gick vid havlfyratiden och det skulle städas... Bara att bita ihop säger jag.


Catwomen - Troja - Marilyn Monroe - Stelt - Jackie - Flashdance

Bunny - Vilma Flintstone - Sandy i Grease - Paris Hilton - Nicole Richie

Pulpfitction - Lara Croft - Limpan - Sandy och Danny - Brokeback mountain

Brokeback - Pimp - Matadoren - Miami Vice

Kommentarer
Postat av: PartyPinglan

Jättehäftiga kläder. Hoppas det finns fler bilder från den här festen!

2007-09-05 @ 22:30:10
Postat av: Mikasophia

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2008-08-27 @ 11:19:43
URL: http://mikasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0