Frukost

Åh, första lediga dagen av tre. Vet knappt vad jag ska ta mig till. Är så skönt, men samtidigt blir jag så sysslolös. Jullan kom hit igår kväll och vi satt och pratade en massa. Så himla skönt, men jag insåg då hur mycket jag faktiskt saknar henne... Helt galet. Och nu är det inte många dagar innan hon åker tillbaka till London igen. Känns jobbigt. Men men, får väl åka dit eller ngt. Känner mig klucven över mitt liv över huvudtaget... Vill bara göra något men jag vet inte vad.

Jaja, dagen vet jag inte vad den bjuder på. Ska dock sätta mig och författa lite inlägg till en överraskning som kommer nästa vecka. vipkarlstad.se är det enda jag säger. Ska upp och äta en riktig brakfrukost nu iallafall, sitta länge och väl för det har jag inte gjort på jag vet intwe hur länge. Unna mig lite tid. Kanske ska mixa ihop en smoothie ? Ja, vi får se vad det blir. Ska iallafall ner på stan sen och köpa tyg till min catwomenoutfit och sen sätta mig och sy. Har lite mertyg som jag planerat att sy en klänning av väldigt länge. Kanske skulle ta och få tummen ur ?!

Looking good.

Eargazm: Kanye West - Stronger

Kommentarer
Postat av: carolina

Haha catwoman.. tänkte jag va först :) Du, några news om location på lörd eller?

2007-08-17 @ 13:44:21
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: Oveellen

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2008-12-19 @ 11:49:11
URL: http://oveellen.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0