Got to get out of this place

Shit vad jag inte orkar det här. Vet inte ens hur jag hamna mitt uppe i det. Var bara så trött på allt, och inte fan blev det bättre. Schizofrenic alcoholic. Och nu är snöbollen i rullning och det kommer aldrig ta slut. Tack gode gud att jag snart ska härifrån. Jag skulle aldrig lämnat den trygga sfären från början,  men what you gonna do ? Life's a bitch and then you die.

Och nej, jag tycker inte synd om mig själv. Har aldrig förstått mig på det där, det är ju inte så att saken blir bättre. Man kan ju inte direkt gå och tycka synd om sig själv eller vilja att andra gör om en, den rollen kommer jag aldrig spela. Lite bättre har min mamma uppfostrat mig.

Eargazm: KT Tunstall - Suddenly I see

Kommentarer
Postat av: carolina

Du, jag funderade på.. När dyker bilderna från i Lördags upp?

2007-08-21 @ 15:14:21
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: Emiltilde

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2009-03-19 @ 11:53:25
URL: http://emiltilde.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0