HAPPY BIRTHDAY

Yes, i fredag fyllde jag äntligen system och fy fan vad härligt. Helgen har verkligen varit kanon och jag kunde inte haft en bättre födelsedag.

Började med att vi åkte till Göteborg i torsdags och när vi kommit så långt som till Grums fick vi vända för brorsan hade glömt att lämna bilnyckeln till Bodil. Sedan bar det av igen till Göteborg och Liseberg. Där var det tokmkt folk så vi fick knappt parkering och rätt långa köer till karusellerna men vi hade roligt ändå. Till Liseberg var det vi barn som åkte, jag och brorsan och så Stefans, mammas sambo, barn Magnus och Katarina. Tvingade med brorsan i Uppsvinget och han var helt vit i ansiktet innan och vägrade först men följde till slut med och han tyckte att det såg värre ut än var det var.

Torsdagkväll tillbringade vi sedan ute på Björkö där vi även bodde under helgen. Grillade och hade det gott. Gick och la mig för att vakna upp som 20åring ! Fick en massa bra presenter

- Dammsugare
- Kaffekokare
- Vattenkokare
- Strykjärn
- Brödrost
- Matberedare
- Stavmixer
- Schampoo och balsam från frisören
- SPF-spray för håret, Kerastase
- Klänning från Monki
- Pengar

Sedan bjöd ju mamma och Stefan på typ hela helgen, alltså Liseberg och Rolling Stones. Konserten var för övrigt helt grym. Så jävla mäktigt. Smugglade in min kamera och tog en massa bilder så när jag väl har laddat batteriet och lagt in dom på datorn så ska ni få se på feta kort. Mick Jagger var grym och hade verkligen pluggat svenska inför kvällen då han bland annat gav Lisa Fischer, körtjejen, en rätt skön kommentar "Vilken snygg klänning du har, men vilka billiga skor". Hon hade förövrigt svarta tajta skinnbyxor på sig men han hade ju ändå ansträngt sig.

Åkte hem på lördagen och det blev en helkväll på Karlstads krogar. Hade givetvis på mig den nya klänningen, kort kommer, och en liten jeansjacka jag fyndade på Myrorna förra veckan. Måste uppdaterna med lite bilder på mina senaste inköp inser jag nu... Shoppade lite i Götet också, ett linne och en skarf från H&M och så lite trosor från Topshop.

Nu är jag tillbaka till verkligheten och tokjobbar. Jullan och Mutta kom dock hem från London igår och ska ha två veckor semester så det får bli att umgås med dom. Hoppas ni har det bra och njuter av sommarvärmen !

That's all for now !

Eargazm: Timbaland - The way I are

Kommentarer
Postat av: carolina

Nån vill att du flyttar hemifrån ;P ALltid samma varje år :D
Fick ditt sms förut, fett kul! Nu måste jag komma på vem jag ska vara bara. Puss

2007-08-09 @ 18:42:20
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: carolina

Ja men visst vet du, good news travels fast.
Nej det var alltså HM trend? Så typiskt.. får be någon köpa med den. Blir det i helgen då?

2007-08-10 @ 13:16:43
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: senait

tjaa kul och grattis stor nu ska flytta o grejjer

2007-08-13 @ 12:05:58
URL: http://rebellpoeten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0