London

London, here I come ! Yesbox, bokade biljett idag. Klarar mig inte Julia, får abstinensbesvär. För er som inte vet bor Julia och Mathilda, två av mina bästa och äldsta vänner, i London sedan i november förra året och först träffades vi inte på typ ett halvår och nu har dom varit hemma med ganska jämna mellanrum. Men fetr två veckors semester (alltså två veckors fest, fikning och solning) ska dom åka tillbaka. Hur länge dom blir kvar det vet man inte men Jullan kommer nog först.

Iallafall så klarar jag mig inte utan dom och eftersom jag aldrig varit i London, vara Glasgow om man ska räkna det, så slår jag två flugor i en smäll. Åker 5:e september och kommer hem den 8:e. Inte så länge med London är dyrt. Fick biljetten ganska billigt som tur var, 834 kr gick det på i slutändan tur och retur. Tillkommer ju lite bussresor och så här men det löser sig,

Det ska bli så roligt. Och shoppas ska det göras. Får ta det lugnt i Stockholm nästa helg, London slår ju faktiskt lite högre. Fick dock ett presentkort på Carlings av tjejerna i lördags (ska blogga om festen imorn, jag lovar) och det ska läggas på en skinnjacka. Sen blir det ett par gräddvita Converse och liter bastoppar. Helt perfekt.

Nej, nu blir det sängen. Börjar sju imorn igen. Snacka om att vara tillbaka till allvaret efter helgen och tredagars ledigt. Inte helt okej, och sista veckan är det så det känns riktigt supersegt ! Jobbigt att Julia åker också mitt i allt, inser varje gång hon är hemma vad mycket jag saknar henne... Love you baby !

Eargazm: The Solution - I Have To Quit You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0