Stockholm nästa

Ja, på onsdag bär det av mot huvudstaden och mot välförtjänt shopping efter 11 veckors jobbande. Jag jobbade min sista dag igår och är numera arbetslös ! Satt och skrek av glädje i bilen påväg hem efter sista jobbet. Vecka 38 bär det av mot Norge och Oslo närmare bestämt för att tjäna storkovan, pengar som sedan ska spenderas på en jorden-runtresa.

För att inte bli knäpp av all ledig, har inte förstått hur folk utan jobb inte blir tokiga ?, så har jag veckorna inplanerade. Denna vecka blir det Stockholm fem dagar där det ska shoppas, festas, fikas och allmänt njutas av en stad som jag är smått förälskad i. Sedan är jag hemma ett par dagar för att sedan bege mig fyra dagar till London där jag först och främst ska hälsa på och umgås med Julia och Mathilda men här ska det också shoppas lite.

Sedan är det vecka 37 som än så länge är oplanerad men tanken är att jag den veckan ska packa och planera flytten till Oslo. Du ser, jag kan inte ha för mycket tid till ingenting för då blir det ingenting gjort och en massa pengar går till fika och saker som jag inte har råd med.

Inköpslistan för Stockholm är iaf:
- Smålandskassen i Josef Franks Manhattantyg från Svenskt tenn.
- Ett par gräddvita Converse.
- En stor mysig kofta.
- En svart skinnjacka.
Förhoppninsgvis hittar jag och har råd med det mesta. Annars får jag satsa på budgetaffären Primark i London, där kan man fynda allt ! I love it.

Idag blir det iaf fika med Carolina, Madelene och Malin. Ska bli nice, måste bara komma ur the birthdaysuit och få på mig lite kläder. Vilket projekt...

Eargazm: Rolling Stones - Paint it black

Kommentarer
Postat av: Remykjersti

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2009-09-07 @ 10:56:57
URL: http://remykjersti.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0