Utmanad

Jag har blivit utmanada av Carolina.
Regler:
Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.
Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.
I slutet av inlägget skriver du 8 personer.

♥ Halvan av min ena framtand är i plats efter ett misslyckat försök att tjuvkika genom nyckelhålet på en dörr.
♥ Jag avgudade Spice Girls i tioårsåldern och har sett dom live i Spektrum, Oslo
♥ I sjuan hade jag en babyrosa dunjacka som jag älskade överallt annat. Ps. Jag har kvar den...
♥ Jag har haft tvångstankar om talet fyra och var tvungen att göra saker fyra ggr, gjorde jag det för många ggr så var jag tvungen att multiplicera med fyra, alltså 16 osv... Nu har jag bara en grej jag gör och det är att jag fyller på vattenglaset fyra ggr.
♥ Jag spelade basket i fem år men var aldrig särskilt bra. Det var jag och mina tjejkompisar så vi pratade mest om annat och förlorade därför de flesta matcher med en sådär 72 -3 eller 93 - 10.
♥ Jag är med i Ung Vänster sen valet -02.
♥ Min pinsammaste skiva är senaste Idolsäsongens samlingsskiva signerad av ingen mindre än Sara Burnett.
♥ Min favoriträtt är fiskbullar i currysås med ris. MUMS !

Färdig! Jag utmanar: känns som alla mina vänner redan är utmanade/utmanare så jag har bara en kvar... Men Anna J, här har du något att göra.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Idolskivan stina ;)

2007-08-25 @ 16:54:56
Postat av: Abeljennifer

Good people of togo i was here ok.

2008-12-11 @ 13:45:44
URL: http://abeljennifer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0