2 cool 4 school

Ja tillbaka i skolan nu i alla fall. Eller tillbaka och tillbaka. Snarare är det så att brorsan som sagt är tillbaka och går numera i min klass. Min classmate. Verkar bli bra ändå.

Helgen blev bra. UKM rockade och jag tror på min målsättning till nästa år, 150 deltagare. Nu är det bara och vänta och se vilka som gått vidare. Det fanns många bra i år. Men det vore kul att gå vidare, men men. Man måste ju låta barnen få chansen också, har ju varit iväg en tre gånger så. Eller det kanske bara är två ? Hmm, det vore kul.

Var ute i lördags också. Jag Madde och Rutan begav oss till Nöjes efter några vändor med Singstar och Guitarheroe. Måste säga att gitarr aldrig har eller kommer vara min grejj. Gud, jag suger verkligen. På Nöjes var det bra, jävligt bra. Dock blev det som vanligt lite mkt alkohol. Så dålig som jag var igår, söndag, har jag inte varit på länge. Och så full tyckte inte jag att jag var, men det tycker man aldrig iofs. Nej kom inte upp ur sängen för en vid kanske 18-19 på kvällen och då hade jag sovit hela dagen typ. Det gjorde ju inte något bra för nattsömnen, somnade vid kanske halv sex imorse så ikväll blir det en tidig kväll. Tur är jag ledig imorn, det ska bli skönt att få sova lite. Fast jag måste upp till skolan på dagen, måste plugga matte inför tentan på lördag. Får inget gjort om jag sitter hemma.

Sälen är bokat också, GALET roligt !. Nu fattas det bara en person också, om inte Caroline bestämmer sig någon gång. Blir trött på det här, haha ! Nej ni får se upp i backen 1 - 4 mars, då gör vi den osäker.

Bitch out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0