Dag på stan

Ja ni efter en tid i skolan med fysikrepetion inför tenta på måndag begav jag mig ner på stan. Tog det lugnt idag, shoppade bara ett par vita tennisskor från H&M för endast 98 riksdaler. Mina Esprit är lite slitna och jag älskar den här modellen så det blev ett par till ! Men nu ska jag ge mig. Men när jag kom hem förut låg det en H&M-check för all min bonus under året och väntade. Bommade 500:- bonusen med 250 spänn. Jag hade "bara" handlat för 9750 kr på ett år. Attans ! Men nu kan jag köpa mig något utan att det kostar mig något ! Jag har dessutom 20% på valfritt dam- och herrplagg. Kanske blir en ny hood. Låter bra det.

Well, tillbaka till dagen. Gick på stan med Teres och kollade efter en schysst hood åt henne. Hallå, concrete gillar tjejer har jag hört, inte ! Hade TRE st tröjor, resten var killsaker. Bra där. Åtmat, tråkigt gott. Sedan träffade jag Carola och gick givetvis upp till Waynes i mitt i city och fikade med massa folk. Där slösade vi bort ett par timmar eller tre. Hann med en snabbis med Carolina in på Annas vintage, fan vad jag gillar det stället och tjejen som har det ! Fett trevlig ! Sedan köpte jag godis åt Teres, skulle ta bussen två hållplatser hem och sprang på Doris.

Doris är en gammal polare till mig, känt sen kanske sjuan. Asmysig brud som just nu väntar barn och beräknat datum är imorgon ! OMG vad stor hon var. Jag vill bara klappa hennes mage jämt. Bara så fint. Så nu kommer det en liten Teo William eller Nicole Adelle snart. Åh vad fiiint !

Tror att mina grannar ligger uppe och gökar. Vad är det här för sexfixerat kvarter ?! En granne som ligger och snabbspolar igenom en sisådär 8 porrfilmer på en och halv timme utan att dra för gardinerna och ett par ovanpå som har luggit i bra länge nu alltså, du dunk du dunk du dunk ... Inte helt okej !

Love ya biatches !

Eargazm: Veronica Maggio - Kan inte säga nej

Kommentarer
Postat av: Autoscopy

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2010-01-08 @ 10:12:22
URL: http://autoscopy.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0