Festforfashion

Hittat en hel del söta saker på ellos.se som platsar bra på festen.

image83image84image85image86

Matcha med ett par snortighta tunna stuprör, helst svarta, men mörkt mörkt blåa funkar också. Älskar  långhandskar, har varit såld på det sen ett par år tillbaka när Sarah Jessica Parker hade det i Sex and the City. Kan sexa till nästan vilken utstyrsel som helst. Tycker ballerinas är bra, speciellt på krogen när man fått i sig ett glas för mycket eller två och har min historia med avslitna ledband. Att halta har aldrig varit sexigt, hellre står jag stadigt på jorden. Även om jag älskar mina svarta ankelboots med kilklack från Vagabond, men så kul är det inte att vakna upp en söndagmorgon med svullen fot och trasiga skor.

Shoppade världens gulligaste halsband på myrorna igår också. To die for. Satte ägaren till min favoritsecondhand, som ligger ett par tjugo meter från min dörr, att leta efter en gammal nyckel med antikt utseende. Kommer bli så snygg i lång kedja med smalt silverskärp i midjan.

Gina Tricot, som jag annars inte är så förtjust i, har fått en hel del som är värt att köpa. Bland annat en supersnygg alinjeformad oversize t-shirt, jag köpte två stycken, en grön och en svartochvitrandig, utan att blinka. Funderar på att investera i en vit och trycka något på. Modellen liknar den gråa t-shirten ovan. Ha till tights eller stuprör. Imorgon ska jag ha min gröna med vit skjorta under och vintagestövlar. Jag säger bara NICE va', nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0