Garderoben

Varje fashionista (hatar iofs det ordet) borde ha en bra basgarderob, så jag hittade den här listan. Nu kommer det kritiska ögonblicket, håller man måttet ?

Kläder:
2 par jeans
1 kashmirtröja (kofta och en 50% tröja)
1 par svarta finbyxor
1 par shorts
1 vit bomullsskjorta
1 kavaj
1 svart kofta

1 kofta i annan färg
1 jeanskjol
2 svarta toppar
2 vita toppar
2 svarta linnen
3 vita linnen

1 trenchcoat
1 vinterkappa
1 svart klänning


Skor:
1 par partysandaletter
1 par svarta och/eller chokladbruna boots
1 par ballerinaskor
1 par svarta partyskor

1 par söta gummistövlar
2 par gympadojor


 

Accessoarer:
1 mellanstor vardagsväska
1 par mörka solglasögon
1 par skinnhandskar
1 pashminasjal
1 weekendbag
1 partyhandväska
1 kuvertväska

Det som är genomstrucket är vad jag har.

Resultatet är bättre än jag trodde faktiskt, trodde jag hade mest modeflugor för sådan är jag. Jag vet inte vad jag pysslar med heller, för s fort jag köper något nytt så är det som om det är det enda jag har och när jag försöker tänka på något att ha på mig så ser jag bara det. Skumt. lite skadad är jag ju också iofs. Jag kan absolut inte ha samma plagg två dagar irad om det inte typ är kris och allt annat brunnit upp. Skulle aldrig falla mig in att ha samma plagg på krogen två gånger inom loppet av en månad, helst två. Dessutom är svarta klänningar n¨got jag har i par tionde minut. Jag måste bättra mig.

Lägger upp lite bilder sen på min garderob och så. Ska bara tvätta en massa först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0