Garderoben

Min mamma tjatar alltid på mig att jag har en himlans massa kläder. Det tycker dock inte jag, varje gång jag ska ut är det samma gamla tjatiga trasor. Oftast i alla fall. Är ju lite skadad också som jag beskrivit tidigare med mina små tvångstankar om hur ofta man kan ha kläder. Anyway, nog om det. Fick idén att jag skulle dokumentera min garderob. Så här kommer lite bilder.

   
   

Först har vi klädhängaren med godsakerna, finast att hänga framme alltså och så oftast dagens outfit. Sedan följer min lilla walk-in-closet, som jag älskar. Efter det min byrå, i alla fall dom städade lådorna.

Här nedan är bilder på mina klänningar, dom som var rena och fina.

image72

Oversize:
- Svartochvitrandig t-shirt, Gina Tricot
- Armygrön t-shirt, Gina Tricot
- Lila t-shirtklänning, HM Divided
- Rosa t-shirt med mönster, HM Divided

image73

Färgglada:
- Röd med vita prickar och puffärm, HM Divided
- Blå stickad med knappar bak, HM Divided
- Turkos med fickor fram, Indiska

image74

Gråskalan:
- Svart långt linne/klänning, Monki
- Grå stickad klänning med knappar, La Boom (pinsamt, men sant !)
- Grå klänning med veck, Ellos
- Vit lång linneskjorta med skärp över höften, HM Dam
-Guldklänning, stickad, med knyt över höften, Lindex

image75

Svarta:
- Stickad klänning med knappar bak, HM Divided
- Stor klänning med djup uringning och fickor, Monki
- Kort klänning med djup vringning både bak och fram, HM Divided
- A-linjeformad klänning med fickor, Indiska
- Vid klänning med smala axelband och sidenband i midjan, Gina Tricot

Jag inser det själv nu, att jag har en hel del klänningar. Ska arbeta mig igenom dom nu, haha ! Något nu undrar över så fråga på. Smell ya later !

Kommentarer
Postat av: Malin

vi tar det en annan gång.

2007-02-14 @ 17:32:52
URL: http://www.malinlu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0