Helnice

Hitta en sida hos Carolina www.carolinamagnusson.blogg.se som var asskön. En finsk sida där fotografen gått runt och fotat människor på stan som hade skön stil. Hur mycket roligt som helst. Hitta några som jag föll för, förutom de som Carolina hade bilder på.

1234
567

1. Skön blanding med pumps och slitna jeans
2. Älskar shortsen och jackan, men inte skorna och väskan.
3. Beiga jackan älskar jag
4. Någon som ser bra ut i acnes superhöga
5. Casual, skötn laidback.
6. Sjävlsäkert och snyggt. + för metallväskan och leopardmönstret
7. Världens sötaste bebis och jag gillar inte ens barn

Denna sida får ni kika på, kommer absolut bli min inspirationskälla, www.hel-looks.com

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack :) Hoppas du får en trevlig kväll på nöjes! hörs puss hej

2007-02-17 @ 21:42:54
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0