Lista lista lista

Dagens göror är en del

  • Städa i garderoben
  • Städa mitt rum
  • Göra klart tidsskriftsamlare
  • Plugga lite matte, fysik mm
  • Spinning med Carola
  • Mysa med Gus
  • Se på Running with scissors
  • Sy överkast
  • Köpa silversprayfärg
  • Spraya 2handskärp
  • Se på Top Model - stör du så dör du - Shit vad jag har väntat !

Där ser ni, hur mkt som helst. Och här sitter jag och bloggar. Ingen ordning alls. Men yeah yeah. Dessutom kanske ni märker att inga som helst alla hjärtans planer. Nope, hatar den dagen. Är helt obviously bara ett påhitt för att storföretag ska tjäna pengar. Kalla mi kommunist men dagen suger. Massa människor som blir deppiga för att dom inte har någon, masa bråk par emellan för fel present/bortglömd present etc. Nej tacka vet jag spontana överraskningar. Bjud på middag en tråkig grå vardagkväll, eller spa en slapp söndag. Då snackar vi uppskattning. Det enda jag ska göra idag är att ge mamma något. Kanske måla en tavla. Har ju en på G.

Så här firade jag min alla hjärtans.

image76
 

Eargazm: Gorillaz - Kids with Guns
Se ya out there bejbi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0