Nyheter från Topshop

Nu kommer våren tyvärr krypande, hoppas snön ligger kvar ett tag till ändå. Vill kunna åka mer på nya brädan ju. Men tillbaka till våren, dags för nya gardeoben. Topshop hade fått in en hel del nytt och fint, speciellt många klänningar men inga som jag visar. Plockade ihop denna outfit för en casual utekväll med öl och biljard. Över har man korta skinnjackan eller kavajen med trekvartsärm om värmen tillåter.

   

Snygg att ha till ett par höga Loboutins för er med fötter/ledband som klarar höga klackar.

Kommentarer
Postat av: Kelly

ripoff och ripoff...mina är bara "inspirerade" av KJL gubbarna...hehe..den med silver och vitt har jag ej sett att KJL gjort :) Så den e ju min egen design :)

2007-02-14 @ 22:51:17
URL: http://kellybellybutton.blogg.se
Postat av: Knutirmelin

Keep the good works comming.

2008-11-07 @ 11:04:23
URL: http://webcomnetworks.com/knutirmelin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0