Sad songs for dirty lovers

Bra avsnitt av One tree hill, riktigt bra. Kommer nytt nu ikväll så imorgon bitti blir det till att ladda ner. + nytt Jericho och Lost. Jag kommer inte ha tråkigt imorgon iallafall :D

Dessutom, vilka var de 23 besökarna på min blogg igår, känns lite sjukt. Massa många ju. Haha ! Jag ska bli störst bäst och vackrast.

Sälen verkar ju gå åt helvete ! Gå ens och pajja en nyopererad käke eller hoppa av i sista stund. Inte helt okej ! Någon som vill med till Sälen nästa helg ?

Feta bilen dessutom, parkerad på gatan utanför mitt hus. En fet jävla HUMMER. Har alltid sagt att den dagen jag blir rik, riktigt rik, så ska jag köpa en fet röd HUMMER. Nice !

Såld är jag också på Veronica Maggio, har typ ratat henne eftersom hon blev så inne och hyllad men OMG; jag hade missat något. Jag och Terrores digga fett i bilen till Nöjd? Tråkigt cleant.

Ska sova nu och gå till skolan hela långa dagen imorgon. Inte helt okej men vad gör man ?

High five ! ... don't keep me hanging


Kommentarer
Postat av: Malin

Vem har pajjat en käke?

2007-02-22 @ 08:08:18
URL: http://www.malinlu.blogg.se
Postat av: Carolina

jag hade 43 igår :D rekord! Bara du som vill kommentera dock. Men inte hänger jag läpp för det. Heller få bra kommentarer än en massa skit skulle jag vilja säga ;)

2007-02-23 @ 16:48:39
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0