Secondhandfynd

OMG ! Hade helt glömt bort. Shit, igår blev min lycka sann. Vilken tillfredsställelse. Det här är det bästa med att bo granne med en av stans bästa secondhandaffärer som dessutom ägs av en kompis till morsan OCH säljer kläder du lämnar in. Jag knallar ju förbi nästan varje dag när jag ska och träna eller in till staden och denna skönhet såg jag stå alldeles ensam i fönstret med mitt namn skrivet på den. När jag gick förbi förut såg jag också en svart Chanelväska, storlek mindre med guldkedja som axelrem. Hmm, värt att gå in och undersöka ifall den är fake eller inte.

image77

Medföljde gjorde också en liten börs och en fickspegel som tyvärr var trasig, men väskan blev min för 245:-

image78


Kommentarer
Postat av: Prebensigrid

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2008-12-15 @ 19:44:01
URL: http://prebensigrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0