Stan och kalas

Ja idag fyller min mamma år. GRATTIS MAMMI :D hela 53 bast nu liksom. Gammal som gata ! Haha, nej, älskar dig mamma, mest av allt, mer än livet själv ! Går inte att beskriva i ord. Du är alltid där, ställer upp till 100%, helt enkelt bäst. Och även om jag ibland bara vill strypa dig för att du tjatar så är det för mitt eget bästa, jag vet. No offense.

Mammi

Detta är mammas present från hennes gubbe, Steffe Stor. Jag tycker den är ful som stryk, men cool som fan ! Så länge hon är glad så är jag glad. Tänkte på Spiderman när jag såg den.

spiderstolen

Och lilla Gus, a.k.a. Puppylove har gått och skadat sig. Eller han har en vårta i/på örat som han ska operera bort imorgon men han orkade inte riktigt vänta så han kliade bort halva själv. Inte helt okej ! Blir rädd, du får inte dö !

Gussi skadad

Blir i alla fall ut och äta med mamma, brorsan med flickvän Bodil ikväll. Började dagen med tårta, sedan ut och äta och avsluta med efterrätt hemma. Nice, mycket nice !


Kommentarer
Postat av: Anna

glömde du berätta om mig mongo sär???!! ring i morgon tönt!

2007-02-28 @ 01:07:18
Postat av: Carolina

Vad var det som strulade med sälen?
Mja de sitter sådär tycker jag... i varje fall på mig, fickorna hamnar så långt ner så de veckar sig under rumpan lite.. men det är ju på min kropp. Testa vet ja, kostar ju inte mer än 400:-
Jag använder dem ju såpass ofta så helt illa ute är de inte... :) pussis

2007-02-28 @ 07:56:32
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: Carolina

Det blir parkasen.. har bestämt mig, packade ihop trenchen igår ;P

2007-02-28 @ 07:57:15
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0