Tråklördag

Bajsdag idag, this sucks ! Vaknade tidigt, är hungrig, har en grinig, omogen storebror. Men han vet inte vad jag kan göra. Haha. Bytte lösenord på mitt account på datorn. Så nu kan han inte använda den. Inte fan ska han få reda på vad det är heller. Jag vet, jag vet. Lite omogen men vadå ? Jag kastade en gosedjur format som en boll i huvudet på honom och han blir arg. Han hade ju redan kastat den på mig flera gånger. Moget ?! Nej, hallå du fyller 24 kanske ? Glöm att jag gör något för honom.

Anyway, ska plugga idag tänkte jag. Ner på staden en snabbis också. Ska köpa dom ljusgråa tightsen också. Ärligt talat så har jag ångrat mig lite med dom mörka. Men men kul att ha två att variera med. Blir ut ikväll också, med Teres. Blir till att häva i sig, haha ! Ses på dansgolvet biatches !

Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh men kan vi inte bestämma att vi går dit på tis el ons då? efter att jag slutat jobbet..? näe blir ingen utgång för mig.. ingen som skulle ut typ, förutom du nu då.. så jag blir hemma med dillchipsen och tvn. :D pussis

2007-02-17 @ 14:58:34
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: Teoklara

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2009-03-12 @ 10:41:40
URL: http://teoklara.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0