Universum vill något annat

Ärligt talat. Jag tror inte universum vill att jag ska komma till skolan idag. Först så missar jag 8.00-bussen. Okej, fine, jag tar 8.20-bussen istället. Jag blir bara tio minuter sen och nu ska jag komma ihåg att ta med mig matlådan. Tror du inte bussfan åker förbi mig igen, precis när jag går ut från huset. Så nu sitter jag här och väntar på 8.40-bussen istället. Inte helt okej alltså. Tro mig, hade det inte snöat och varit jobbigt att stå ute och vänta hade jag bosatt mig där. Missar jag en buss till, då åker jag inte till skolan. Så är det bara.

Eargazm: Dashboard confessionals - Hands down


Kommentarer
Postat av: kornelia

stina du har snygg klädstil :).

2007-02-20 @ 15:05:02
Postat av: Nicklassigrun

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2010-11-18 @ 14:16:10
URL: http://nicklassigrun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0