Utpumpad...

... är jag efter ett spinningpass och avslutande workout i gymmet. Men skönt var det. Har laddat ner det senaste Heroes och ska lägga mig med Gussi och mysa och titta på det. Jag erkänner, jag är helt såld på det. OMG ! så bra bara. Rekommenderas för alla, och ni med Canal + kan titta på det med svensk text. Nice !

Skolan idag också, lyckades ju missa bussarna men kom till slut med en. Hade fysik till kvart i tolv, en och halv timmes lunch, som egentligen är alldeles för lång tid för jag äter på typ, ehh, fem minuter kanske ? Kom till biologin vid kvart över ett men läraren kom aldrig. Efter tjugo minuter ringde vill till henne och fråga vart hon var. Vadå, vart ska jag vara någonstans ? Ehh på lektion och göra ditt jobb ? Kom efter tio minuter, oförberedd och hade föreläsning i typ 35 minuter. Känns som jag kunde gått hem vid tolvtiden där alltså.

Blir Desperata husfruar sen också, och absolut ett fyratimmarssamtal med Hägg om att hon inte lärt sig hur man ringer upp. Ja du trycker nr och sen på grön knapp. Bra, då vet du.

Men shit happens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0